Benvolguts socis,
Benvolgudes sòcies,
Us recordem que l’Assemblea extraordinària de l’entitat es realitzarà de manera telemàtica.
Dia: 3 de Maig
Hora: 12:00
Per a poder PARTICIPAR A L’ASSEMBLEA s’haurà de sol·licitar l’accés a la SALA VIRTUAL a través del següent enllaç:
https://us02web.zoom.us/j/89272173973?pwd=NTJGaEFreTl6Z0FuWHhEbkx3VTBsdz09
Si el click a l’enllaç no dona accés directament a l’aplicació Zoom, recomanem copiar l’enllaç i enganxar-lo a la barra del cercador.
L’inici de l’assemblea esta previst a les 12:00 però obrirem la Sala virtual a les 11:00, per a garantir que tots els socis hagin accedit a la sala virtual a l’hora prevista.
Per a qualsevol consulta, podeu dirigir-vos a votacionsbar@lalianca.cat.
Ordre del dia de l’Assemblea:
- Presentació dels Projectes de gestió del Bar de l’Ateneu.
- Precs i preguntes
- Votació per correu postal o electrònic.
El vot es podrà emetre fins al dia 4 de maig a les 12h per correspondència o comunicació telemàtica:
- a) per escrit en sobre tancat dipositat a la bústia de l’Ateneu
- b) telemàticament, mitjançant correu electrònic a votacionsbar@lalianca.cat o des de l’Àrea Socis del web de l’Aliança.
En qualsevol cas, la validesa del vot requereix haver participat a l’assemblea, la identificació del soci votant (nom i cognoms i DNI) i del projecte votat (número de projecte).
Cordialment,
La Junta