Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

ARRIBAR i PLOURE

19 d'abril | 19:00 - 20:30

ARRIBAR I PLOURE. O el que és el mateix: en Ricard Farré (actor) i l’Àlex Pujols (músic). Un duet amb una recepta pròpia: música i humor!

El nom ja és una declaració d’intencions. Els agrada mullar-se amb un repertori de cançons originals i afilades que recorren diversos estils musicals de pop còmic.

Els xous en directe són la seva benzina! Amb un espectacle fresc i popular on la comèdia, els jocs de paraules, la crítica social i la improvisació reflexionem i riem plegats amb temes universals com l’alimentació, l’esport, personatges històrics, l’amor de verí-tat o les paraules d’antes (i d’ara).

Un estil de vida per gaudir amb la família, amb els amics, sol, amb la parella, amb l’amant, amb la primera cita o amb l’última (si el que voleu és acabar bé).

Arribar i ploure que és tard i vol moldre!

Amb el suport de: Ajuntament de Lliçà d’Amunt, Diputació de Barcelona i Generalitat de Catalunya.

Mostra els detalls

  • Data: 19 d'abril
  • Hora:
    19:00 - 20:30
  • Categories d'Esdeveniment: ,